vrijdag 4 januari 2013

Ziezo, hier ben ik weer! Thema grootouders!

Dag lieve ouders,

hier ben ik terug met wat foto's! Door probleempjes met de site kon ik geen foto's meer uploaden, hopelijk lukt het nu :-).

Ik zal er ook niet meer zoveel tekst bij plaatsen, want hoe meer ik typ, hoe minder plaats ik heb om nieuwe dingen bij te plaatsen.

Hier het thema ouder-en grootouders!
(Foto's van het feest zijn te vinden op de schoolwebsite --> www.vbsichtegem.be)


Juf vertelde een verhaaltje 'opa op de fiets'. Daarna mochten we een fiets inkleuren.

We zijn onze hartjes aan het schilderen.

Mmmm, oma parfum, ruikt heerlijk!

Yoehoe! Wij zijn oma en opa!

Gezonde voedingsweek! Een dikke duim voor iedereen, iedereen had groente en fruit mee!

Ben ik niet mooi?

Ik moet dringend mijn baard scheren zoals opa!

Eerst scheerschuim op mijn wang doen! Goed kijken in de spiegel.

Ik scheer Liam zijn baard af. (Met een frisco stokje.)

Ik kijk goed in de spiegel waar nog geen scheerschuim is.


Ik scheer Robbe zijn baard af.

Mmmm, dat ruikt lekker, scheerschuim!

Kijk naar mijn handen!

Dag oma, dag opa, mag ik komen slapen?

In je grote bed? Joepie! Ik heb mijn koffer al klaargezet!

Ik zal niet wenen, en mijn knuffel meenemen. Tot straks! (zoen)

Gezellig in een boekje kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten